4. PEATÜKK: ISIKSUS JA TAUST
Tegelasi määratleb palju rohkem kui nende rass ja klass. Nad on üksikisikud, kellel on oma lood, huvid, sidemed ja võimalused peale nende, mida klass ja rass määratlevad. Selles peatükis kirjeldatakse üksikasju, mis eristavad tähemärke üksteisest, sealhulgas nime ja füüsilise kirjelduse põhitõdesid, taustade ja keelte reegleid ning isiksuse ja joonduse peenemaid punkte.
Teie tegelase nimi ja füüsiline kirjeldus võivad olla esimesed asjad, mida teised lauas olevad mängijad teie kohta teada saavad. Tasub mõelda, kuidas need omadused peegeldavad teie iseloomu.
NIMI
Teie tegelase võistluse kirjeldus sisaldab selle rassi liikmete näidisnimesid. Pange oma nimele mõte ka siis, kui valite selle lihtsalt loendist.
SEKS
Saate mängida mees- või naistegelast ilma erilisi eeliseid või takistusi saamata. Mõelge, kuidas teie tegelane vastab või ei vasta laiema kultuuri ootustele soo, soo ja seksuaalkäitumise suhtes. Näiteks trotsib meessoost drow-vaimulik drow-ühiskonna traditsioonilisi soolisi jaotusi, mis võib olla teie tegelase põhjuseks seltskonnast lahkuda ja pinnale tulla.
Te ei pea piirduma binaarsete mõistetega seksist ja soost. Päkapikujumalat Corellon Larethianit nähakse sageli näiteks androgüünse või hermafrodiidina ning mõned multiversumis olevad päkapikud on tehtud Corelloni näol. Võiksite mängida ka naistegelast, kes esitleb end mehena, meest, kes tunneb end naiskeha lõksus, või habetunud naiskääbust, kes vihkab, et teda eksitakse isase vastu. Samuti on teie tegelase seksuaalne sättumus teie otsustada.
KÕRGUS JA KAAL
Võistlus | Aluse kõrgus | Kõrguse muutja | Base Kaal | Kaalu muutja |
---|---|---|---|---|
Inimene | 4’8 “ | + 2d10 | 110 naela | × (2d4) naela |
Päkapikk, küngas | 3’8 “ | + 2d4 | 115 naela | × (2d6) naela |
Päkapikk, mägi | 4′ | + 2d4 | 130 naela | × (2d6) naela |
Päkapikk, kõrge | 4’6 “ | + 2d10 | 90 naela | × (1d4) naela |
Päkapikk, puit | 4’6 “ | + 2d10 | 100 naela | × (1d4) naela |
Pooleldi | 2’7 “ | + 2d4 | 35 naela | × 1 nael |
Oma tegelase pikkuse ja kaalu saate otsustada, kasutades teavet, mis on esitatud teie võistluste kirjelduses või tabelis Juhuslik kõrgus ja kaal. Mõelge, mida võiksid öelda teie tegelase võimepunktid tema pikkuse ja kaalu kohta. Nõrk, kuid vilgas tegelane võib olla õhuke. Tugev ja sitke tegelane võib olla pikk või lihtsalt raske.
Soovi korral saate tabeli Juhusliku kõrguse ja kaalu abil juhuslikult oma tegelase pikkuse ja kaalu järgi veereda. Veerus Height Modifier antud täringuveere määrab märgi lisakõrguse (tollides) üle baaskõrguse. See sama arv korrutatuna veerus Kaalu muutmine antud täringurulli või kogusega määrab märgi lisakaalu (naelades) baaskaalust välja.
Näiteks on Tika kõrgus 4 jalga 8 tolli pluss 2d10 tolli. Tema mängija veeretab 2d10 ja saab kokku 12, seega on Tika 5 jalga 8 tolli pikk. Seejärel kasutab mängija seda sama 12-seeriat ja korrutab selle 2d4 naelaga. Tema 2d4 rull on 3, nii et Tika kaalub oma aluse peal 110 naela lisaks 36 naela (12,3), kokku 146 naela.
MUUD FÜÜSIKALISED OMADUSED
Valite oma tegelase vanuse ning tema juuste, silmade ja naha värvi. Pisut eristusvõime lisamiseks võiksite anda oma tegelasele ebatavalise või meeldejääva füüsilise omaduse, nagu arm, lõtv või tätoveering.
JOONDAMINE
Tüüpilisel olendil Dungeons & Dragons maailmas on joondus, mis kirjeldab laias laastus tema moraalset ja isiklikku suhtumist. Joondamine on kahe teguri kombinatsioon: üks tuvastab moraali (hea, kuri või neutraalne) ja teine kirjeldab suhtumist ühiskonda ja korda (seaduslik, kaootiline või neutraalne). Seega määravad võimalikud kombinatsioonid üheksa erinevat joondust.
Need üheksa joonduse lühikokkuvõtted kirjeldavad olendi tüüpilist käitumist selle joondusega. Inimesed võivad sellest tavapärasest käitumisest oluliselt erineda ja vähesed inimesed on oma joondumise ettekirjutustele täiesti ja järjekindlalt truud.
Seaduslikele headele (LG) olenditele võib loota, et nad teevad õigesti, nagu ühiskond eeldab. Kulddraakonid, paladiinid ja enamik kääbuseid on seaduslikult head.
Neutraalselt hea (NG) rahvas annab endast parima, et aidata teisi vastavalt nende vajadustele. Paljud taevased, mõned pilvehiiglased ja enamik päkapikke on neutraalsed.
Kaootiliselt head (CG) olendid käituvad nii, nagu nende südametunnistus juhib, arvestamata vähe sellega, mida teised ootavad. Vaskdraakonid, paljud päkapikud ja ükssarvikud on kaootiliselt head.
Seaduslikult neutraalsed (LN) isikud tegutsevad vastavalt seadustele, traditsioonidele või isikukoodidele. Paljud mungad ja mõned võlurid on seaduslikult neutraalsed.
Neutraalne (N) on nende joondumine, kes eelistavad eemale hoida moraalsetest küsimustest ja ei võta pooli, tehes seda, mis sel ajal kõige parem tundub. Sisalik, enamik druiide ja paljud inimesed on neutraalsed.
Kaootilised neutraalsed (CN) olendid järgivad nende kapriise, hoides oma isiklikku vabadust üle kõige. Paljud barbarid ja kelmid ning mõned bardid on kaootiliselt neutraalsed.
Seaduslikud kurjad (LE) olendid võtavad traditsioonilise, lojaalsuse või korra koodeksi piires metoodiliselt seda, mida nad tahavad. Kuradid, sinised draakonid ja hobukobarad on seaduslik pahe.
Neutraalne kurjus (NE) on nende joondumine, kes teevad kõik, mis võimalik, ilma kaastunde ja vaenuta. Paljud uputavad, mõned pilvehiiglased ja jugolotid on neutraalsed kurjad.
Kaootilised kurjad olendid tegutsevad meelevaldse vägivallaga, mida õhutab nende ahnus, viha või verevalam. Deemonid, punased draakonid ja orkid on kaootiline pahe.
JOONDAMINE MULTIVERSUMIS
Paljude mõtlevate olendite jaoks on joondumine moraalne valik. Inimesed, päkapikud, päkapikud ja teised humanoidirassid saavad valida, kas minna hea või kurja, seaduse või kaose radadele. Müüdi järgi andsid need rassid loonud hea joondusega jumalad neile vaba tahte valida oma moraalsed teed, teades, et hea ilma vaba tahteta on orjus.
Teised rassid loonud kurjad jumalused tegid need rassid siiski nende teenimiseks. Neil rassidel on tugev kaasasündinud kalduvus, mis sobib nende jumalate olemusega. Enamik orke jagavad orkjumala Gruumshi vägivaldset ja metsikut olemust ning kalduvad seega kurjuse poole. Isegi kui ork valib hea joonduse, võitleb ta kogu elu oma loomupäraste tendentside vastu. (Isegi pooled orkid tunnevad orkjumala mõju venivat tõmmet.)
Joondamine on taevakehade ja vihaste olemuse oluline osa. Kurat ei vali seaduslikku kurjust ja ei kaldu seadusliku kurjuse poole, vaid on oma olemuselt pigem seaduslik kurjus. Kui see lakkaks kuidagi seaduslikust kurjusest, lakkaks see olemast kurat.
Enamikul olenditel, kellel puudub ratsionaalse mõtlemise võime, ei ole joondusi – nad on joondamatud . Selline olend ei ole võimeline tegema moraalset ega eetilist valikut ja tegutseb oma loomaliku loomuse järgi. Haid on näiteks metsikud kiskjad, kuid nad pole kurjad; neil pole joondust.
KEELED
Keel | Tüüpilised kõlarid | Skript |
---|---|---|
Sage | Inimesed | Sage |
Kääbus | Päkapikud | Kääbus |
Päkapikk | Päkapikud | Päkapikk |
Hiiglaslik | Ogres, hiiglased | Kääbus |
Gnoom | Gnoomid | Kääbus |
Goblin | Goblinoidid | Kääbus |
Pooleldi | Poolikud | Sage |
Ork | Orkid | Kääbus |
Keel | Tüüpilised kõlarid | Skript |
---|---|---|
Kuristik | Deemonid | Põrguline |
Taevane | Taevased | Taevane |
Drakooniline | Draakonid, draakonid | Drakooniline |
Sügav kõne | Mõistusevedajad, pealtnägijad | — |
Põrguline | Kuradid | Põrguline |
Ürgne | Elementaalid | Kääbus |
Sylvan | Fey olendid | Päkapikk |
Aeg-ajalt | Underdark kauplejad | Päkapikk |
Teie võistlus näitab keeli, mida teie tegelane vaikimisi oskab, ja taust võib anda teile juurdepääsu ühele või mitmele teie valitud keelele. Pange need keeled tähele oma lehel.
Valige oma keeled tabelist Standardkeeled või valige kampaanias tavaline keel. Oma DM loal saate selle asemel valida tabelist Eksootilised keeled keele või mõne salakeele, näiteks varaste kallutus või druiidide keel.
Mõned neist keeltest on tegelikult paljude murretega keelte perekonnad. Näiteks sisaldab ürgkeel auraani, akvaani, ignani ja terraani murret, üks igale neljale algtasandile. Olendid, kes räägivad sama keele erinevaid murrteid, saavad omavahel suhelda.
ISIKUOMADUSED
Oma tegelase isiksuse – hulga joonte, maneeride, harjumuste, tõekspidamiste ja vigade, mis annavad inimesele ainulaadse identiteedi, tutvustamine aitab teil mängu mängides ellu äratada. Siin esitatakse neli tunnuste kategooriat: isiksuseomadused, ideaalid, sidemed ja vead. Lisaks nendele kategooriatele mõelge oma tegelase lemmiksõnadele või fraasidele, tikritele ja harjumuspärastele žestidele, kruustangidele ja lemmikloomade pissidele ning muule, mida võite ette kujutada.
Iga selle peatüki hiljem esitatud taust sisaldab soovitatud omadusi, mida saate oma kujutlusvõime tekitamiseks kasutada. Te ei ole nende võimalustega seotud, kuid need on hea lähtepunkt.
ISIKUOMADUSED
Andke oma tegelasele kaks isikuomadust. Isiksuseomadused on väikesed lihtsad viisid, mis aitavad teil oma tegelaskuju teistest tegelastest eristada. Isiksuseomadused peaksid sulle iseloomu kohta midagi huvitavat ja toredat ütlema. Need peaksid olema enesekirjeldused, mis on konkreetsed selle kohta, mis teie tegelaskuju silma paistab. “Ma olen tark” ei ole hea omadus, sest see kirjeldab paljusid tegelasi. “Olen küünlatehases lugenud kõiki raamatuid” räägib teile midagi konkreetset teie tegelase huvide ja hoiakute kohta.
Isiksuseomadused võivad kirjeldada asju, mis teie tegelasele meeldivad, tema varasemaid saavutusi, asju, mis teie tegelasele ei meeldi või kardavad, teie tegelase enesehoiakut või -viisi või tema võimete hindamise mõju.
Kasulik koht isiksuseomaduste üle mõtlemiseks on vaadata oma kõrgeima ja madalaima võimekuse hindeid ning määratleda üks neist iga omadusega seotud omadus. Mõlemad neist võivad olla positiivsed või negatiivsed: võite näiteks kõvasti pingutada, et ületada madalat skoori, või olla oma kõrge skoori suhtes tujukas.
IDEAALID
Kirjeldage ühte ideaali, mis juhib teie tegelaskuju. Teie ideaalid on asjad, millesse te kõige tugevamalt usute, põhilised moraalsed ja eetilised põhimõtted, mis sunnivad teid käituma nii, nagu teete. Ideaalid hõlmavad kõike, alates teie elueesmärkidest kuni põhilise veendumuste süsteemini.
Ideaalid võivad vastata ühele neist küsimustest: mis on põhimõtted, mida te kunagi ei reeda? Mis ajendaks teid ohverdama? Mis sunnib teid tegutsema ja juhib teie eesmärke ja ambitsioone? Mis on kõige olulisem asi, mille poole püüdlete?
Võite valida mis tahes ideaalid, mis teile meeldivad, kuid teie tegelase joondamine on hea koht nende määratlemiseks. Selle peatüki iga taust sisaldab kuut soovitatud ideaali. Neist viis on seotud joondamise aspektidega: seadus, kaos, hea, kuri ja neutraalsus. Viimane on seotud rohkem konkreetse taustaga kui moraalsete või eetiliste perspektiividega.
VÕLAKIRJAD
Looge oma tegelasele üks side. Võlakirjad esindavad tegelase sidemeid inimeste, kohtade ja sündmustega maailmas. Nad seovad teid asjadega teie taustast. Need võivad inspireerida teid kangelaslikkuse kõrgusesse või suunata teid tegutsema oma huvide vastu, kui neid ähvardatakse. Nad võivad töötada väga nagu ideaalid, juhtides tegelase motivatsiooni ja eesmärke.
Võlakirjad võivad vastata mõnele neist küsimustest: kellest te kõige rohkem hoolite? Millise kohaga tunnete erilist sidet? Mis on teie kõige kallim vara?
Teie sidemed võivad olla seotud teie klassi, tausta, rassi või mõne muu aspektiga teie tegelase ajaloos või isiksuses. Oma seikluste käigus võite saada ka uusi võlakirju.
VEAD
Lõpuks valige oma iseloomule viga. Teie tegelase viga tähistab mõningat pahandust, sundi, hirmu või nõrkust – eriti kõike, mida keegi teine saaks ära kasutada, et teid rikkuda või panna teid tegutsema teie huvide vastaselt. Negatiivsematest isiksuseomadustest olulisem viga võib vastata mõnele neist küsimustest: mis teid vihastab? Mis on see üks inimene, kontseptsioon või sündmus, mille pärast te kardate? Mis on sinu pahed?
Inspiratsioon on reegel, mida Dungeon Master saab kasutada, et premeerida sind oma tegelaskuju mängimise eest viisil, mis vastab tema isikuomadustele, ideaalile, sidemele ja puudustele. Inspiratsiooni kasutades saate tugineda kaastundlikule isiksuseomadusele langenute vastu, et anda teile eeliseid Kerjusprintsiga peetavatel läbirääkimistel. Või võib inspiratsioon lasta teil kasutada oma koduküla kaitset, et ületada teile avaldatud loitsu mõju.
INSPIRATSIOONI SAAMINE
Teie DM võib teile inspiratsiooni anda mitmel põhjusel. Tavaliselt annavad DM-d selle siis, kui mängid oma isiksuseomadusi, annad järele vea või sidemega kaasnevatele puudustele ja kujutad muul moel oma tegelast veenvalt. Teie DM ütleb teile, kuidas saate mängus inspiratsiooni teenida.
Teil on kas inspiratsiooni või pole – te ei saa varuda mitu inspiratsiooni hilisemaks kasutamiseks.
INSPIRATSIOONI KASUTAMINE
Kui teil on inspiratsiooni, võite selle ära kulutada, kui teete rünnakurulli, säästate viset või võimekuse kontrolli. Inspiratsiooni kulutamine annab sellele rullile eelise.
Lisaks, kui teil on inspiratsiooni, võite premeerida mõnda teist mängijat hea rollimängu, nutika mõtlemise või lihtsalt mängus millegi põneva eest. Kui mõni teine mängutegelane teeb midagi, mis tõepoolest loole lõbusalt ja huvitavalt kaasa aitab, võite selle tegelase inspiratsiooni andmiseks loobuda oma inspiratsioonist.
Igal lool on oma algus. Sinu tegelase taust näitab, kust sa tulid, kuidas sa said seiklejaks, ja sinu koha maailmas. Teie võitleja võis olla julge rüütel või kihisev sõdur. Teie võlur võis olla tark või käsitööline. Teie petturitest võis saada läbi gildivarga või kamandada publikut ämmakana.
Taustavalik annab teile olulisi lugusid vihjeid teie tegelase identiteedi kohta. Kõige olulisem küsimus oma tausta kohta on see, mis muutus? Miks sa lõpetasid selle, mida su taust kirjeldab, tegemise ja hakkasid seiklema? Kust saite raha stardivahendi ostmiseks või kui teil on rikkalik taust, siis miks teil pole rohkem raha? Kuidas õppisite oma klassi oskusi? Mis eristab teid tavalistest inimestest, kes jagavad teie tausta?
Selle peatüki näidisfoonid pakuvad nii konkreetseid eeliseid (omadused, oskused ja keeled) kui ka rollimängu ettepanekuid.
KOGEMUSED
Iga taust annab tegelasele oskuse kahes oskuses. Oskusi on kirjeldatud 7. peatükis.
Lisaks annab enamik taustu tegelasele ühe või mitme tööriista abil vilumuse. Tööriistad ja tööriistade valdamine on üksikasjalikult kirjeldatud 5. peatükis.
Kui tegelane omandaks sama oskuse kahest erinevast allikast, saab ta selle asemel valida sama liiki erineva oskuse (oskus või tööriist).
KEELED
Mõni taust võimaldab ka tegelastel õppida lisakeeli lisaks rassist. Vt selle peatüki varasemat osa ” Keeled “.
VARUSTUS
Igal taustal on stardivarustuse pakett. Kui kasutate mündi ülekandele kulutamiseks 5. peatüki valikulist reeglit, ei saa te stardivarustust oma taustalt.
SOOVITATUD OMADUSED
Taust sisaldab soovitatud isikuomadusi, mis põhinevad teie taustal. Võite valida omadusi, veeretada täringuid, et need juhuslikult määrata, või kasutada soovitusi oma loomingu omaduste inspireerimiseks.
TAUSTA KOHANDAMINE
Võiksite kohandada mõningaid tausta funktsioone, et see sobiks paremini teie tegelase või kampaaniaseadega. Taustapildi kohandamiseks võite asendada ühe funktsiooni mis tahes muuga, valida kaks suvalist oskust ja valida näidistekstide hulgast kaks tööriistaoskust või keelt. Võite kasutada kas varustuse paketti oma taustal või kulutada mündi varustusele, nagu on kirjeldatud 5. peatükis. (Kui kulutate münti, ei saa te ka oma klassile soovitatud varustuse paketti võtta.) Lõpuks valige kaks isiksuseomadust, üks ideaalne, üks side ja üks viga. Kui te ei leia soovitud taustale vastavat funktsiooni, töötage selle loomiseks oma DM-ga.
AKOLÜÜT
Olete veetnud oma elu templi teenistuses konkreetsele jumalale või jumalate panteonile. Te tegutsete vahendajana püha ja sureliku maailma vahel, sooritades püha riitusi ja pakkudes ohvreid, et viia kummardajad jumaliku lähedusse. Te ei ole tingimata vaimulik – pühade riituste sooritamine pole sama asi, mis jumaliku jõu suunamine.
Valige jumal, jumalate panteon või mõni muu peaaegu jumalik olend ja tehke oma DM-ga koostööd, et üksikasjalikult kirjeldada oma usuteenistuse olemust. Lisa B sisaldab panteoni näidist seadest Forgotten Realms. Kas olite templis väiksem funktsionäär, kasvanud lapsepõlvest alates, et abistada preestreid pühades rituaalides? Või olid sa ülempreester, kes koges ootamatult üleskutset oma jumalat teistmoodi teenida? Võib-olla olite väikese kultuse juht väljaspool ühtegi väljakujunenud templistruktuuri või isegi okultistlik rühmitus, kes teenis kurjategevat meistrit, mida nüüd eitate.
- Oskuste oskus:
- Sissevaade, religioon
- Keeled:
- Kaks teie valitud
- Varustus:
- Püha sümbol (kingitus teile preesterlusse astumisel), palveraamat või palveratas, 5 pulgat viirukit, vestid, komplekt riideid ja kott, mis sisaldab 15 gp
MOTIIV: USTAVATE VARJUPAIK
Akolüüdina mõistate austust neile, kes jagavad teie usku, ja saate teha oma jumaluse usulisi tseremooniaid. Teie ja teie seikluskaaslased võivad oodata tasuta tervendamist ja hooldust templis, pühakojas või muul teie usu kindlal kohalolekul, kuigi peate pakkuma loitsude jaoks vajalikke materiaalseid komponente. Need, kes jagavad teie usku, toetavad teid (kuid ainult teid) tagasihoidliku eluviisi juures.
Samuti võivad teil olla sidemed konkreetse templiga, mis on pühendatud teie valitud jumalusele või panteonile, ja teil on seal elukoht. See võib olla tempel, kus te varem teenisite, kui olete sellega heas plaanis, või tempel, kus olete leidnud uue kodu. Oma templi lähedal olles võite paluda preestreid abi, kui teie palutud abi ei ole ohtlik ja teil on oma templiga hea seis.
SOOVITATUD OMADUSED
Akolüüte kujundavad nende kogemused templites või muudes religioossetes kogukondades. Nende uurimine oma usu ajaloost ja põhimõtetest ning suhetest templite, pühakodade või hierarhiatega mõjutab nende maneerid ja ideaale. Nende vead võivad olla mõni varjatud silmakirjalikkus või ketserlik idee või äärmusesse viidud ideaal või side.
d8 | Iseloomujoon |
---|---|
1 | Ma iidoliseerin oma usu konkreetset kangelast ja viitan pidevalt selle inimese tegudele ja eeskujule. |
2 | Saan leida ühisosa kõige ägedamate vaenlaste vahel, tundes neile kaasa ja töötades alati rahu nimel. |
3 | Näen igas sündmuses ja tegevuses ennuseid. Jumalad üritavad meiega rääkida, me peame lihtsalt kuulama |
4 | Miski ei saa mu optimistlikku suhtumist kõigutada. |
5 | Tsiteerin (või tsiteerin valesti) pühi tekste ja vanasõnu peaaegu igas olukorras. |
6 | Olen teiste usundite suhtes salliv (või sallimatu) ja austan (või mõistan hukka) teiste jumalate kummardamise. |
7 | Olen oma templi eliidi hulgas nautinud head toitu, jooke ja kõrget ühiskonda. Kare eluviis riivib mind. |
8 | Olen templis veetnud nii kaua, et mul on vähe praktilisi kogemusi välismaailma inimestega tegelemisel . |
d6 | Võlakiri |
---|---|
1 | Ma sureksin selleks, et saada tagasi oma iidne reliikvia, mis oli ammu kadunud. |
2 | Ma saan kunagi kätte maksta korrumpeerunud templihierarhias, kes tembeldas mind ketseriks. |
3 | Ma võlgnen oma elu preestrile, kes võttis mu vanemate surma korral enda juurde. |
4 | Kõik, mida ma teen, on lihtrahva jaoks. |
5 | Ma teen kõik, et kaitsta templit, kus teenisin. |
6 | Püüan säilitada püha teksti, mida mu vaenlased peavad ketserlikuks ja püüavad hävitada. |
d6 | Ideaalne |
---|---|
1 | Traditsioon. Iidseid kummardamise ja ohverdamise traditsioone tuleb säilitada ja toetada. (Seaduslik) |
2 | Heategevus. Püüan alati abivajajaid aidata, olenemata isiklikest kuludest. (Hea) |
3 | Muuda. Peame aitama kaasa muutustele, mida jumalad maailmas pidevalt töötavad. (Kaootiline) |
4 | Võimsus. Loodan ühel päeval tõusta oma usu religioosse hierarhia tippu. (Seaduslik) |
5 | Usk. Ma loodan, et mu jumalus juhatab minu tegevust. Ma usun, et kui ma pingutan, lähevad asjad hästi. (Seaduslik) |
6 | Püüdlus. Püüan tõestada, et olen väärt oma jumala soosingut, sobitades oma tegevused tema õpetustega. (Mis tahes) |
d6 | Viga |
---|---|
1 | Ma hindan teisi karmilt ja ennast veelgi karmimalt. |
2 | Ma usaldan liiga palju neid, kes kasutavad võimu minu templi hierarhias. |
3 | Minu vagadus sunnib mind mõnikord pimesi usaldama neid, kes tunnistavad usku minu jumalasse. |
4 | Olen oma mõtlemises paindumatu. |
5 | Olen võõraste suhtes kahtlane ja ootan neist halvimat. |
6 | Kui olen eesmärgi valinud, hakkan sellest kinni pidama, kahjustades kõike muud oma elus. |
KURJATEGIJA
Olete kogenud kurjategija, kelle ajalugu on rikkunud seadusi. Olete veetnud palju aega teiste kurjategijate seas ja teil on endiselt kontakte kuritegelikus allilmas. Te olete tsivilisatsiooni kõhtu läbiva mõrva, varguste ja vägivalla maailmale palju lähemal kui enamik inimesi ja olete ühiskonna reegleid ja määrusi rikkudes siiani ellu jäänud.
- Oskuste oskus:
- Pettus, hiilimine
- Tööriista oskused:
- Üht tüüpi mängukomplekt, varaste tööriistad
- Varustus:
- Sangkang, komplekt tumedaid ühiseid rõivaid koos kapuutsiga ja kott, mis sisaldab 15 gp
KRIMINAALNE ERIALA
Kurjategijaid on mitmesuguseid ja varaste gildis või sarnases kuritegelikus organisatsioonis on üksikutel liikmetel eripära. Isegi väljaspool selliseid organisatsioone tegutsevad kurjategijad eelistavad teatud tüüpi kuritegusid teiste suhtes tugevalt. Valige roll, mida mängisite oma kriminaalses elus, või veeruge alloleval tabelil.
d8 | Eriala |
---|---|
1 | Väljapressija |
2 | Sissemurdja |
3 | Täitja |
4 | Tara |
5 | Maanteel röövel |
6 | Palgatud tapja |
7 | Taskutasku |
8 | Salakaubavedaja |
TUNNUS: KURITEGELIK KONTAKT
Teil on usaldusväärne ja usaldusväärne kontakt, kes on teie kontakt teiste kurjategijate võrgustikuga. Teate, kuidas saada sõnumeid oma kontaktisikule ja kontaktilt, isegi suurte vahemaade tagant; täpsemalt, tunnete kohalikke käskjalasid, korrumpeerunud haagissuvilameistreid ja räpaseid meremehi, kes võivad teile sõnumeid edastada.
SOOVITATUD OMADUSED
Kurjategijad võivad pealtnäha paista kurikaeltena ja paljud neist on hingepõhjani villandid. Kuid mõnel on palju meeldivaid, kui mitte lunastavaid omadusi. Varaste seas võib olla au, kuid kurjategijad ei austa seadusi ega autoriteete harva.
VARJATUD KRIMINAAL: SPIOON
Kuigi teie võimalused ei erine palju sissemurdja või salakaubavedaja omadest, õppisite ja harjutasite neid väga erinevas kontekstis: spionaažina. Võimalik, et olete olnud krooni ametlikult sanktsioneeritud agent või müüsite paljastatud saladused kõige kõrgemale pakkujale.
d8 | Iseloomujoon |
---|---|
1 | Mul on alati plaan, mida teha, kui asjad valesti lähevad. |
2 | Olen alati rahulik, olenemata olukorrast. Ma ei tõsta kunagi häält ega lase emotsioonidel end kontrollida. |
3 | Esimese asjana panen uues kohas tähele kõige väärtusliku asukohad – või kuhu sellised asjad võiksid peituda. |
4 | Pigem saaksin uue sõbra kui uue vaenlase. |
5 | Ma olen uskumatult aeglane usaldada. Neil, kes tunduvad kõige õiglasemad, on sageli kõige rohkem varjata. |
6 | Ma ei pööra tähelepanu olukorra riskidele. Ära kunagi ütle mulle koefitsiente. |
7 | Parim viis mind midagi tegema panna on öelda, et ma ei saa hakkama. |
8 | Lõhkan väikseima solvangu peale. |
d6 | Ideaalne |
---|---|
1 | Au. Ma ei varasta teistelt kaubanduses. (Seaduslik) |
2 | Vabadus. Ketid on mõeldud purustamiseks, nagu ka need, kes neid sepistaksid. (Kaootiline) |
3 | Heategevus. Varastan jõukate käest, et saaksin abivajajaid aidata. (Hea) |
4 | Ahnus. Teen kõik, mis jõukaks saamiseks vajalik. (Paha) |
5 | Inimesed. Olen lojaalne oma sõpradele, mitte mingitele ideaalidele, ja kõik teised saavad minna Styxist alla reisile, mis mind huvitab . (Neutraalne) |
6 | Lunastus. Kõigis on säde head. (Hea) |
d6 | Võlakiri |
---|---|
1 | Püüan ära maksta vana võla, mille võlgnen heldele heategijale. |
2 | Minu halvasti saadud kasumid lähevad minu pere ülalpidamiseks. |
3 | Minult võeti midagi olulist ja ma kavatsen selle tagasi varastada. |
4 | Minust saab suurim varas, kes kunagi elanud. |
5 | Olen süüdi kohutavas kuriteos. Loodan, et saan end selle eest lunastada. |
6 | Keegi, keda ma armastasin, suri minu tehtud vea tõttu. Seda ei juhtu enam kunagi. |
d6 | Viga |
---|---|
1 | Kui näen midagi väärtuslikku, ei saa ma mõelda millelegi muule, kui sellele, kuidas seda varastada. |
2 | Raha ja sõprade vahel valiku tegemisel valin tavaliselt raha. |
3 | Kui on plaan, siis unustan selle ära. Kui ma seda ei unusta, siis ma ignoreerin seda. |
4 | Mul on “tell”, mis selgub, kui ma valetan. |
5 | Pööran saba ja jooksen, kui asi paistab halb. |
6 | Süütu inimene on vanglas kuriteo eest, mille ma sooritasin. Mul on sellega kõik korras. |
RAHVAKANGELANE
Te tulete tagasihoidlikust sotsiaalsest auastmest, kuid teile on määratud veel palju muud. Juba teie koduküla inimesed peavad teid oma meistriks ja teie saatus kutsub teid seisma türannide ja koletiste vastu, mis kõikjal tavalist rahvast ähvardavad.
- Oskuste oskus:
- Loomade käitlemine, ellujäämine
- Tööriista oskused:
- Üht tüüpi käsitööliste tööriistad, sõidukid (maa)
- Varustus:
- Käsitööliste tööriistakomplekt (üks teie valitud), kühvel, rauast pott, komplekt tavalisi riideid ja kott, mis sisaldab 10 gp
SÜNDMUSE MÄÄRATLEMINE
Tegelesite varem talurahva seas lihtsa ametiga, võib-olla talupidaja, kaevuri, sulase, lambakoera, puulõikuri või hauakaevajana. Kuid juhtus midagi, mis viis teid teisele teele ja tähistas teid suuremate asjade jaoks. Valige või määrake juhuslikult määrav sündmus, mis märkis teid kui rahvakangelast.
d10 | Sündmuse määratlemine |
---|---|
1 | Seisin türaani agentide ees. |
2 | Päästsin inimesi loodusõnnetuse ajal. |
3 | Seisin üksi kohutava koletise vastu. |
4 | Varastasin ühe korrumpeerunud kaupmehe käest, et vaeseid aidata. |
5 | Juhatasin miilitsa pealetungiva armee vastu võitlemiseks. |
6 | Murdsin vägilase lossi ja varastasin relvi inimeste relvastamiseks. |
7 | Koolitasin talurahvast kasutama talutööriistu relvana türaani sõdurite vastu. |
8 | Üks isand tühistas ebapopulaarse dekreedi pärast seda, kui ma juhtisin selle vastu sümboolset protesti. |
9 | Taevane, fey või muu sarnane olend andis mulle õnnistuse või paljastas mu salajase päritolu. |
10 | Värbatud lordiarmeesse, tõusin juhtima ja mind kiideti kangelaslikkuse eest. |
MOTIIV: MAALÄHEDANE KÜLALISLAHKUS
Kuna olete pärit tavarahva ridadest, sobitute nende hulka hõlpsalt. Te võite leida koha, kus peituda, puhata või kosuda teiste tavainimeste seas, välja arvatud juhul, kui olete näidanud, et olete neile ohtlik. Nad kaitsevad teid seaduse või kõigi teiste eest, kes teid otsivad, kuigi nad ei ohusta oma elu teie eest.
SOOVITATUD OMADUSED
Rahvakangelane on üks levinud inimesi, nii heas kui halvas. Enamik rahvakangelasi vaatleb oma tagasihoidlikku päritolu voorusena, mitte puudusena ja nende kodukogukonnad on neile endiselt väga olulised.
d8 | Iseloomujoon |
---|---|
1 | Ma hindan inimesi nende tegude, mitte sõnade järgi. |
2 | Kui keegi on hädas, olen alati valmis abi laenama. |
3 | Kui mõtlen millegi peale, siis jälgin läbi, hoolimata sellest, mis minu teele satub. |
4 | Mul on tugev ausa mängu tunne ja püüan alati leida argumentidele kõige õiglasema lahenduse. |
5 | Olen kindel oma võimetes ja teen kõik endast oleneva, et teistesse usaldust tekitada. |
6 | Mõtlemine on teiste inimeste jaoks. Eelistan tegevust. |
7 | Ma kasutan pikki sõnu valesti, et saada targem. |
8 | Mul on igav lihtsalt. Millal ma oma saatusega edasi saan? |
d6 | Ideaalne |
---|---|
1 | Austus. Inimesed väärivad, et neid koheldaks väärikalt ja lugupidavalt. (Hea) |
2 | Õiglus. Keegi ei peaks saama seaduse ees sooduskohtlemist ja keegi pole seadusest kõrgemal. (Seaduslik) |
3 | Vabadus. Türantidel ei tohi lasta rahvast rõhuda. (Kaootiline) |
4 | Võib küll. Kui saan tugevaks, võin võtta seda, mida tahan – seda, mida väärin. (Paha) |
5 | Siirus. Ei ole head teeselda midagi sellist, nagu ma pole. (Neutraalne) |
6 | Saatus. Miski ega keegi ei saa mind mu kõrgemast kutsest eemale juhtida. (Mis tahes) |
d6 | Võlakiri |
---|---|
1 | Mul on pere, aga mul pole aimugi, kus nad on. Ühel päeval loodan neid veel näha. |
2 | Ma töötasin maad, ma armastan seda maad ja ma kaitsen maad. |
3 | Uhke aadlik lõi mulle kunagi kohutava peksmise ja ma maksan kätte iga kiusatava eest, kellega kokku puutun. |
4 | Minu tööriistad on minu eelmise elu sümbolid ja kannan neid nii, et ei unustaks kunagi oma juuri. |
5 | Ma kaitsen neid, kes ei suuda ennast kaitsta. |
6 | Ma soovin, et mu lapsepõlve kallim oleks tulnud minuga saatust taga ajama. |
d6 | Viga |
---|---|
1 | Minu maad valitsev türann ei peatu midagi, et mind tappa. |
2 | Olen veendunud oma saatuse olulisuses ning olen pime oma puuduste ja ebaõnnestumise riski ees. |
3 | Inimesed, kes mind noorena tundsid, teavad minu häbiväärset saladust, nii et ma ei saa enam kunagi koju minna. |
4 | Mul on nõrkus linna pahed, eriti kange jook. |
5 | Salamisi usun, et asjad oleksid paremad, kui ma oleksin türann, kes sõnab maad. |
6 | Mul on probleeme oma liitlaste usaldamisega. |
ÜLLAS
Saate aru rikkusest, võimust ja privileegidest. Teil on üllas tiitel ja teie pere omab maad, kogub makse ja omab märkimisväärset poliitilist mõju. Võimalik, et olete ärahellitatud aristokraat, kes pole harjunud töö või ebamugavustega, endine kaupmees, kes on lihtsalt kõrgemale aadlile tõstetud, või võõrandunud kaabakas, kellel on ebaproportsionaalne õigustunne. Või võiksite olla aus, töökas maaomanik, kes hoolib sügavalt teie maal elavatest ja töötavatest inimestest, olles teadlik oma vastutusest nende ees.
Koostage oma DM-ga sobiv pealkiri ja määrake, kui palju autorit see tiitel kannab. Õilis tiitel ei püsi eraldi – see on seotud terve perega ja mis iganes tiitel teil on, edastate selle oma lastele. Peate mitte ainult määrama oma ülla tiitli, vaid ka tegema koostööd DM-iga, et kirjeldada oma perekonda ja nende mõju teile.
Kas teie pere on vana ja kindel või anti see teie tiitel alles hiljuti? Kui suurt mõju neil on ja millises piirkonnas? Milline maine on teie perekonnal teiste piirkonna aristokraatide seas? Kuidas tavainimesed neid suhtuvad?
Milline on teie positsioon perekonnas? Kas olete perepea pärija? Kas olete tiitli juba pärinud? Kuidas suhtute sellesse vastutusse? Või olete pärandijoonest nii kaugel, et keegi ei hooli sellest, mida teete, kui te ei häbene perekonda? Kuidas suhtub teie perepea teie seiklejakarjääri? Kas olete oma pere heades armudes või olete ülejäänud perest eemal hoidunud?
Kas teie perel on vapp? Sümboolika, mida võite märgisõrmusel kanda? Konkreetsed värvid, mida kannate pidevalt? Loom, keda peate oma liini sümboliks või isegi vaimne pereliige?
Need üksikasjad aitavad kindlaks teha teie perekonda ja tiitlit kui kampaania maailma omadusi.
- Oskuste oskus:
- Ajalugu, veenmine
- Tööriista oskused:
- Ühte tüüpi mängukomplekt
- Keeled:
- Üks teie valitud
- Varustus:
- Peenrõivaste komplekt, märgirõngas, sugupuu kirjakott ja rahakott, mis sisaldab 25 gp
TUNNUS: PRIVILEEGI POSITSIOON
Tänu teie õilsale sünnile kalduvad inimesed mõtlema endast parimat. Olete teretulnud kõrgkogus ja inimesed eeldavad, et teil on õigus viibida kõikjal. Tavaline rahvas teeb kõik endast oleneva, et teid majutada ja teie pahameelt vältida, ning teised kõrge sünniga inimesed kohtlevad teid sama sotsiaalvaldkonna liikmena. Vajadusel saate publiku kindlustada kohaliku üllasega.
SOOVITATUD OMADUSED
Aadlikud sünnivad ja kasvavad hoopis teistsuguse eluviisiga, kui enamik inimesi kunagi kogeb, ja nende isiksused peegeldavad seda kasvatust. Õilsa tiitliga kaasnevad hulgaliselt sidemeid – kohustused perekonna, teiste aadlike (sealhulgas suveräänide), perekonna hoolde usaldatud inimeste või isegi tiitli enda ees. Kuid see vastutus on sageli hea viis õilsa õõnestamiseks.
d8 | Iseloomujoon |
---|---|
1 | Minu sõnakas meelitamine paneb kõik, kellega räägin, end maailma kõige imelisema ja olulisema inimesena tundma. |
2 | Tavaline rahvas armastab mind mu lahkuse ja helduse pärast. |
3 | Keegi ei saanud minu kuninglikku laagrit vaadates kahelda, et olen läbilõikamata pesemata masside kohal. |
4 | Ma näen suuri vaeva, et alati parim välja näha ja järgida uusimaid moode. |
5 | Mulle ei meeldi käsi määrida ja mind ei tabata ebasobivates majutuskohtades surnuna. |
6 | Hoolimata oma õilsast sünnist ei asu ma ennast teistest rahvast kõrgemal. Meil kõigil on sama veri. |
7 | Kord kaotatud minu soos on kadunud igaveseks. |
8 | Kui teete mulle vigastust, purustan teid, rikun teie nime ja soolan teie põllud. |
d6 | Ideaalne |
---|---|
1 | Austus. Austus tuleneb minust oma positsiooni tõttu, kuid kõik inimesed, olenemata jaamast, väärivad väärikat kohtlemist. (Hea) |
2 | Vastutus. Minu kohus on austada minu kohal olevate autoriteeti, nagu ka minu all olijad peavad austama minu omi. (Seaduslik) |
3 | Iseseisvus. Pean tõestama, et saan iseendaga hakkama ilma oma pere koodimänguta. (Kaootiline) |
4 | Võimsus. Kui suudan saavutada rohkem võimu, ei ütle mulle keegi, mida teha. (Paha) |
5 | Perekond. Veri jookseb paksem kui vesi. (Mis tahes) |
6 | Õilis kohustus. Minu kohus on kaitsta ja hoolitseda minu all olevate inimeste eest. (Hea) |
d6 | Võlakiri |
---|---|
1 | Ma seisan silmitsi kõigi väljakutsetega, et võita oma pere heakskiit. |
2 | Minu maja liit iga teise aadliperekonnaga peab säilima iga hinna eest. |
3 | Miski pole olulisem kui teised minu pereliikmed. |
4 | Olen armunud perekonna pärijase, keda mu pere põlgab. |
5 | Minu lojaalsus suveräänile on vankumatu. |
6 | Lihtrahvas peab mind nägema kui rahvakangelast. |
d6 | Viga |
---|---|
1 | Usun salamisi, et kõik on minu all. |
2 | Varjan tõeliselt skandaalse saladuse, mis võib mu pere igaveseks rikkuda. |
3 | Ma kuulen liiga sageli varjatud solvanguid ja ähvardusi igas mulle suunatud sõnas ja mul on kiire viha. |
4 | Mul on täitmatu soov lihalike naudingute järele. |
5 | Tegelikult keerleb maailm minu ümber. |
6 | Oma sõnade ja tegudega tohin oma perele sageli häbi. |
SALVEI
Sa veetsid aastaid multiversumi uurimist. Sa uurisid käsikirju, uurisid kerimisi ja kuulasid suurimaid asjatundjaid teid huvitavatel teemadel. Teie jõupingutused on teinud teid meistriks oma õppesuundades.
- Oskuste oskus:
- Arcana, ajalugu
- Keeled:
- Kaks teie valitud
- Varustus:
- Pudel musta tinti, sulepea, väike nuga, surnud kolleegi kiri, milles esitatakse küsimus, millele te pole veel suutnud vastata, komplekt ühiseid riideid ja kott, milles on 10 gp
ERIALA
Oma teadusliku väljaõppe olemuse kindlakstegemiseks kerige d8 või valige allolevas tabelis olevate valikute hulgast.
d8 | Eriala |
---|---|
1 | Alkeemik |
2 | Astronoom |
3 | Diskrediteeritud akadeemik |
4 | Raamatukoguhoidja |
5 | Professor |
6 | Teadlane |
7 | Võluri õpipoiss |
8 | Kirjatundja |
MOTIIV: TEADLANE
Kui proovite mõnda teadust õppida või seda meenutada, teate sageli, kust ja kellelt seda teavet saate. Tavaliselt pärineb see teave raamatukogust, skriptoriumist, ülikoolist või targalt või muult õpitud isikult või olendilt. Teie DM võib otsustada, et teie otsitavad teadmised eritatakse peaaegu kättesaamatus kohas või neid lihtsalt ei leita. Multiversumi kõige sügavamate saladuste avastamine võib vajada seiklust või isegi tervet kampaaniat.
SOOVITATUD OMADUSED
Targad on määratletud nende ulatuslike uuringutega ja nende omadused peegeldavad seda uurimiselu. Teadlasele pühendunud teadlane hindab teadmisi kõrgelt – mõnikord omaette, mõnikord vahendina teiste ideaalide poole.
d8 | Iseloomujoon |
---|---|
1 | Ma kasutan mitmesilbilisi sõnu, mis annavad mulje suurest eruditsioonist. |
2 | Olen lugenud kõiki raamatuid maailma suurimatest raamatukogudest – või mulle meeldib kiidelda, et mul on. |
3 | Olen harjunud aitama neid, kes pole nii targad kui mina, ja selgitan kannatlikult teistele kõike ja kõike. |
4 | Miski ei meeldi mulle rohkem kui hea mõistatus. |
5 | Olen valmis kuulama kõiki argumente, enne kui ise otsustan. |
6 | Ma … räägin … aeglaselt … rääkides … lollidega, mida… peaaegu … kõiki … võrreldakse… minuga. |
7 | Olen sotsiaalsetes olukordades kohutavalt, kohutavalt kohmakas. |
8 | Olen veendunud, et inimesed üritavad alati minu saladusi varastada. |
d6 | Ideaalne |
---|---|
1 | Teadmised. Tee võimule ja enesetäiendamisele on teadmiste kaudu. (Neutraalne) |
2 | Ilu. See, mis on ilus, suunab meid endast väljapoole seda, mis on tõsi. (Hea) |
3 | Loogika. Emotsioonid ei tohi meie loogilist mõtlemist hägustada. (Seaduslik) |
4 | Piirideta. Miski ei tohiks piirata kogu eksistentsile omast lõpmatut võimalust. (Kaootiline) |
5 | Võimsus. Teadmised on tee võimu ja domineerimise poole. (Paha) |
6 | Eneseareng. Õppimiselu eesmärk on iseenda paremaks muutmine. (Mis tahes) |
d6 | Võlakiri |
---|---|
1 | Minu kohus on kaitsta oma õpilasi. |
2 | Mul on iidne tekst, mis sisaldab kohutavaid saladusi, mis ei tohi sattuda valedesse kätesse. |
3 | Töötan raamatukogu, ülikooli, skriptoriumi või kloostri säilitamise nimel. |
4 | Minu elutöö on rida jutte, mis on seotud konkreetse uurimisvaldkonnaga. |
5 | Olen terve elu otsinud vastust teatud küsimusele. |
6 | Ma müüsin oma hinge teadmiste eest. Loodan teha suuri tegusid ja selle tagasi võita. |
d6 | Viga |
---|---|
1 | Mind lubab teabe lubadus kergesti häirida. |
2 | Enamik inimesi karjub ja jookseb, kui näeb deemonit. Peatun ja teen selle anatoomia kohta märkmeid. |
3 | Iidse müsteeriumi avamine on väärt tsivilisatsiooni hinda. |
4 | Ma jätan kahe silma vahele ilmsed lahendused keeruliste kasuks. |
5 | Räägin ilma, et oleksin oma sõnu läbi mõelnud, solvates alati teisi. |
6 | Ma ei saa oma või kellegi teise elu päästmiseks saladust hoida. |
SÕDUR
Sõda on olnud sinu elu nii kaua, kui sa seda mäletad. Koolitasite noorena, õppisite relvade ja soomuste kasutamist, õppisite põhilisi ellujäämistehnikaid, sealhulgas seda, kuidas lahinguväljal elus püsida. Võimalik, et olete olnud osa alalises rahvusarmees või palgasõdurite kompaniis või võib-olla kohaliku miilitsa liige, kes tõusis hiljutise sõja ajal esile.
Kui valite selle tausta, tehke oma DM-ga kindlaks, millises sõjalises organisatsioonis te kuulusite, kui kaugele selle ridadesse jõudsite ja milliseid kogemusi olete oma sõjaväekarjääri jooksul kogenud. Kas see oli alaline armee, linnavalvur või küla miilits? Või võis see olla aadli või kaupmehe eraarmee või palgasõdurite seltskond.
- Oskuste oskus:
- Kergejõustik, hirmutamine
- Tööriista oskused:
- Üks tüüpi mängukomplekt, sõidukid (maa)
- Varustus:
- Auastmesümboolika, langenud vaenlaselt võetud karikas (pistoda, katkine tera või lipukild), kondist täringukomplekt või kaardipakk, komplekt ühiseid riideid ja kott, mis sisaldab 10 gp
ERIALA
Sõdurina töötamise ajal oli teil oma üksuses või armees kindel roll. Rolli määramiseks d8 või valige allolevas tabelis olevate valikute hulgast, et oma roll kindlaks teha:
d8 | Eriala |
---|---|
1 | Ohvitser |
2 | Skaut |
3 | Jalavägi |
4 | Ratsavägi |
5 | Tervendaja |
6 | Kvartalmeister |
7 | Tavakandja |
8 | Abipersonal (kokk, sepp vms) |
TUNNUS: SÕJAVÄELINE AUASTE
Teie sõjaväelase karjäärist on teil sõjaväeline auaste. Teie endisele sõjaväeorganisatsioonile lojaalsed sõdurid tunnustavad endiselt teie autoriteeti ja mõju ning nad lükkavad teid edasi, kui nad on madalama auastmega. Võite avaldada oma auastet, et avaldada mõju teistele sõduritele ja nõuda ajutiseks kasutamiseks lihtsat varustust või hobuseid. Tavaliselt saate juurde pääseda ka sõbralikesse sõjaväe laagritesse ja linnustesse, kus teie auastet tunnustatakse.
SOOVITATUD OMADUSED
Sõjakoledused koos sõjaväeteenistuse jäiga distsipliiniga jätavad kõigile sõduritele jälje, kujundades nende ideaale, luues tugevaid sidemeid ning jättes nad sageli armistunud ja haavatavaks hirmu, häbi ja vaenu vastu.
d8 | Iseloomujoon |
---|---|
1 | Olen alati viisakas ja lugupidav. |
2 | Mind kummitavad mälestused sõjast. Ma ei saa vägivalla pilte endast välja. |
3 | Ma olen kaotanud liiga palju sõpru ja uute asutamine on mul aeglane. |
4 | Olen täis inspireerivaid ja hoiatavaid lugusid oma sõjaväe kogemustest, mis on asjakohased peaaegu igas lahinguolukorras. |
5 | Võin põrnitsemata põrnitsevat koera vahtida. |
6 | Mulle meeldib olla tugev ja mulle meeldib asju lõhkuda. |
7 | Mul on toores huumorimeel. |
8 | Ma seisan silmitsi probleemidega. Lihtne, otsene lahendus on parim tee eduni. |
d6 | Ideaalne |
---|---|
1 | Suurem hea. Meie ülesanne on anda oma elu teiste kaitseks. (Hea) |
2 | Vastutus. Ma teen seda, mida pean ja allun õiglasele võimule. (Seaduslik) |
3 | Iseseisvus. Kui inimesed täidavad korraldusi pimesi, võtavad nad omaks teatud tüüpi türannia. (Kaootiline) |
4 | Võib küll. Elus nagu sõjas võidab tugevam jõud. (Paha) |
5 | Ela ise ja lase teistel elada. Ideaale ei tasu tappa ega sõtta minna. (Neutraalne) |
6 | Rahvas. Minu linn, rahvas või inimesed on kõik olulised. (Mis tahes) |
d6 | Võlakiri |
---|---|
1 | Annaksin ikkagi oma elu nende inimeste eest, kellega teenisin. |
2 | Keegi päästis mu elu lahinguväljal. Siiani ei jäta ma kunagi sõpra maha. |
3 | Minu au on minu elu. |
4 | Ma ei unusta kunagi purustavat kaotust, mida kannatas minu ettevõte või vaenlased, kes sellega toime tulid. |
5 | Need, kes minu kõrval võitlevad, on need, kelle pärast tasub surra. |
6 | Ma võitlen nende eest, kes ei suuda iseenda eest võidelda. |